Exercicis per potenciar la musculatura de les cames

Posició inicial: Estirat amb les dues cames flexionades, aixecar una cama estirada només fins el nivell de l'altre genoll i comptar fins a quatre i baixar lentament la cama al terra mentre l'altra segueix amb el genoll flexionat i el peu recolzat al terra. Repetir deu elevacions i canviar de cama seguint els mateixos passos.

 

El primer dia es realitza sense pes i si no hi han hagut problemes podem afegir un quilo al turmell ben subjecte seguint la mateixa pauta.

9354

Estiraments isquiotibial

Posició inicial: estirada sobre una catifa panxa enlaire. Neutralitzar la corba del coll amb un petit coixí, els braços estirats al costat del cos, les cames flexionades amb els peus recolzats al terra. Aixecar una cama de manera que formi 90º amb el terra, passar la cinta elàstica per darrera dels dits del peu, portar els colzes cap al terra tensant la cinta i mantenir la posició uns 15 segons, notarem una tensió a la part del darrera de la cama. Fer el mateix amb l'altra cama unes 10 vegades.

9359

 

Estiraments PSOAS / Quàdriceps

Posició inicial: estirat panxa enlaire amb els genolls flexionats i peus a terra. Consisteix en flexionar sobre l'abdomen una cama amb el genoll doblegat, mantenint l'altre genoll estirat i amb tota la cama tocant a terra. Hem d'anar alternant una cama i l'altre. Repetir 5 vegades cada costat.

9358

Consorci Sanitari de lĺAnoia Ě Hospital dĺIgualada
Av. Catalunya, 11 Ě 08700 Ě Igualada Ě Barcelona Ě T. 938 075 500
   Nou codi tipus   logo xarxa
Data ˙ltima actualitzaciˇ: 01/08/2017