Exercicis per potenciar la musculatura abdominal

Posició inicial: Estirat amb les dues cames flexionades, aixecar una cama amb flexió del genoll de 45º de manera que el genoll i el maluc quedin alineats verticalment i fer el mateix amb l'altra cama quedant les dues al mateix nivell, els peus han de quedar ben visibles als nostres ulls. En aquesta situació iniciem un moviment de flexo-extensió dels turmells amb moviment suau i farem unes deu repeticions.
Per tornar a la posició inicial baixem primer una cama amb el genoll flexionat i quan el peu descansi sobre el terra baixem lentament l'altra cama seguint els mateixos passos que l'anterior. Després de dues setmanes podem col·locar un saquet d'un quilo agafat al turmell.

Si notem algun dolor ho hem de comentar al fisioterapeuta abans de seguir fent l'exercici.

9352

Exercicis abdominals oblics.

Posició inicial: estirat amb les dues cames flexionades, aixecar una cama amb flexió del genoll de 45º de manera que el genoll i el maluc quedin alineats verticalment, la cama contrària baixa fins a 35º de manera que les cames quedin desaparellades, els peus han de quedar ben visibles als nostres ulls. En aquesta situació iniciem un moviment de flexo-extensió dels turmells amb moviment suau i farem unes deu repeticions.

Per tornar a la posició inicial baixem primer una cama amb el genoll flexionat i quan el peu descansi sobre el terra baixem lentament l'altra cama seguint els mateixos passos que l'anterior. Després de dues setmanes podem col·locar un saquet d'un quilo agafat al turmell.

Si notem algun dolor ho hem de comentar al fisioterapeuta abans de seguir fent l'exercici.

9353

Consorci Sanitari de lĺAnoia Ě Hospital dĺIgualada
Av. Catalunya, 11 Ě 08700 Ě Igualada Ě Barcelona Ě T. 938 075 500
   Nou codi tipus   logo xarxa
Data ˙ltima actualitzaciˇ: 14/12/2017